شهرستان کهگیلویه آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کهگیلویه از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی خبرداد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، حشمت‌اله باقری شنبه ۲۶ اسفندماه در نشست ستاد خدمات سفر این شهرستان، با بیان اینکه تمام دستگاه‌های خدمات رسان در شهرستان کهگیلویه برای میزبانی از مسافران نوروزی در آمادگی قرار دارند، اظهار کرد: در این راستا در ذیل ستاد خدمات سفر استان کمیته‌هایی را تشکیل داده‌ایم تا بتوانند بهترین خدمات را به مسافران و میهمانان نوروزی ارائه دهند. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: باهدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی نمایشگاه صنایع‌دستی در ورودی شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه برپا می‌شود.

او با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، گفت: به همین مناسبت تلاش شده تا فضاسازی‌های داخل شهر و اماکن گردشگری و تفریحی در این راستا زیباسازی شود.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه در این ایام گشت‌های مختلف نظارت دقیقی را بر فعالیت بازار، اماکن خدماتی و رفاهی و پذیرایی انجام می‌شود، تصریح کرد: سامان‌دهی نمازخانه‌ها و مساجد بین‌راهی، پسماندهای روستایی و حاشیه راه، عدم اجرای حفاری و سامان‌دهی نانوایی‌ها و ... نیز در دستور کار قرار دارد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402122601730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha