مسئول جدید نمایندگی میراث‌فرهنگی سرعین معرفی شد

با حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، امید حسینی به عنوان مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین منصوب شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، امروز ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ با حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، امید حسینی به عنوان مسئول نمایندگی این اداره کل در شهرستان سرعین منصوب شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در جلسه معارفه مسئول نمایندگی شهرستان سرعین گفت: سرعین به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری استان و کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و انتظار می‌رود مسئول نمایندگی شهرستان با تلاش شبانه‌روزی در جهت رونق گردشگری سرعین گام بردارد.

هاشم نهامین با اشاره به لزوم افزایش تعامل بین نمایندگی شهرستان و نهادهای دولتی و مردمی سرعین، افزود: در تلاش هستیم تا با توجه به اهمیت شهرستان سرعین جایگاه نمایندگی اداره کل در این شهرستان را به اداره ارتقا دهیم که می‌تواند اتفاق موثری در رونق گردشگری سرعین باشد.

در حکم انتصاب مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین آمده است: توجه کامل به اهمیت حفظ و نگهداری از میراث ارزشمند فرهنگی و تاریخی، برنامه‌ریزی برای رونق صنایع‌دستی، عنایت ویژه در جهت توسعه صنعت گردشگری، توجه به مسائل انسانی و ایجاد فضای صمیمی و دوستانه، هماهنگی با کلیه حوزه‌های مرتبط، درایت، سرعت، دقت و صحت عمل و رعایت اصل خدمت حداکثری انتظار اداره کل از مسئول نمایندگی شهرستان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122601750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha