کتاب مجله «سرزمین من» راهنمای جامع کویر نوردی در ایران منتشر شد

نخستین شماره از دوره جدید «سرزمین من» از مجموعه مجلات موسسه همشهری با موضوع راهنمای جامع کویر نوردی در ایران با همکاری اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منتشر شد.

به گزارش میراث آریا این مجموعه به شکل کتاب مجله در قطع خشتی، تمام گلاسه و با تصاویری متنوع و با کیفیت از مناطق کویری ایران در ۱۸۰ صفحه منتشر شده و به معرفی کویرهای ایران پرداخته است.

در این مجموعه که به‌عنوان یک راهنمای جامع و آموزشی برای عموم گردشگران و به ‌ویژه کویرنوردهای حرفه‌ای قابل استفاده است، علاوه بر معرفی کامل کویرهای هشت استان دارای مناطق کویری، هم چنین نکته‌های کاربردی درباره سفر به کویر به زبان ساده و توصیفی منتشر شده است.

اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ادارات تابعه این وزارتخانه در هشت استان دارای مناطق کویری در تامین محتوا و تصاویر این کتاب مجله با موسسه همشهری همکاری نزدیک داشته‌اند و گروهی از کارشناسان و راهنمایان میراث‌فرهنگی و گردشگری، روزنامه‌نگاران و همچنین عکاسان حرفه‌ای و پیش‌کسوت طبیعت‌گردی هم چون سعید محمودی ازناوه و صادق میری در تهیه و انتشار مطالب و تصاویر سرزمین من همکاری کرده‌اند.

کتاب مجله «سرزمین من» به مدیر مسئولی محسن مهدیان، سردبیری مهلا داریان و دبیری حسین گل محمدی منتشر و به قیمت ۲۰۰ هزار تومان روانه بازار نشر شده است. علاقمندان برای تهیه این کتاب مجله می‌توانند از طریق سایت همشهری مارکت به آدرس http://www.hamshahrimarket.com اقدام به سفارش و خرید با تخفیف ویژه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122601762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha