تشریح برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در صدا و سیمای مرکز زنجان

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از تشریح برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان در صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد. 

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی صبح امروز شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ در برنامه تلویزیونی و رادیویی «دانیشیق» از صدا و سیمای مرکز زنجان که در شبکه اشراق پخش شد، برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان و اقدامات انجام شده توسط اداره کل و کمیته‌های دوازده‌گانه را تشریح کرد و اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش رو را با جزئیات توضیح داد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: در نوروز امسال تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات عید را شاهدیم که مقرر شد برنامه‌های فرهنگی متناسب با این دو مناسبت برگزار شد. چگونگی آمادگی کمیته‌ها، کمپ‌های نوروزی، برگزاری جلسات شهرستانی و تنظیم بازار در این راستا، اولویت‌هایی بود که بیان شد. 

او ادامه داد: ساعت فعالیت موزه‌ها و مجموعه‌های گردشگری شهرداری تهران نیز در این ایام تغییر می‌کند و بر این اساس، موزه‌ها و اماکن تاریخی تا ساعت ۱۸ است. همچنین در ایام نوروز برای سرویس‌دهی بهتر به مسافران و مهمانان نوروزی در نقاط پرتردد مناطق و در مبادی ورودی شهر تهران از جمله پایانه‌های اتوبوس، راه‌آهن، فرودگاه وعوارضی‌ها، ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی و استقبال نوروزی در نظر گرفته شده است که در این ایستگاه‌ها بسته‌های نوروزی و اطلاعات گردشگری به شهروندان و میهمانان نوروزی ارائه می‌شود. 

تشریح برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در صدا و سیمای مرکز زنجان


صفوی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش ما این است با اجرای برنامه‌های متناسب با ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز، روزهای خوبی را در کنار تمامی کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر برای گردشگران رقم بزنیم. 

او با اشاره به تقارن ایام عید امسال با ماه مبارک رمضان، افزود: از تمامی کسانی که ایام عید و ماه رمضان به استان زنجان سفر می‌کنند انتظار دارند که شئونات و مقررات عرفی و شرعی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122601771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha