دستگاه‌های امدادی چهارمحال و بختیاری آمادگی کافی در نوروز داشته باشند

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نزدیکی نوروز گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی امدادی استان آمادگی کافی برای مقابله با بحران‌های احتمالی در استان را داشته باشند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری شامگاه شنبه ۲۶ اسفندماه در آخرین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تأکید کرد: همچنین دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی را در دستور کار قرار دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به دو سفر استانی رئیس‌جمهوری به چهارمحال و بختیاری افزود:  این استان هم‌اکنون با وحدت و هم‌دلی در مسیر توسعه و بر روی ریل پیشرفت قرار گرفته است.

او به اختصاص اعتبارات مطلوب از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور به دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: این استان در زمینه تخصیص اعتبارات جزو استان‌های دارای رتبه بالا قرار دارد و در این راستا تمامی مدیران موظفند نسبت به جذب سریع‌تر این اعتبارات اقدام کنند.

حیدری یادآور شد: در سفر اخیر به تهران تخصیص و جذب اعتبارات ملی سازمان برنامه و بودجه و تعهد وزارتخانه‌ها نسبت به چهارمحال و بختیاری پیگیری شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122701817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha