ستاد خدمات سفر استان اردبیل آماده استقبال از مسافران نوروزی است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در برنامه تلویزیونی رادیو ساعتی از آمادگی ستاد خدمات سفر استان اردبیل برای سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب روز شنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ در برنامه تلویزیونی رادیو ساعتی گفت: ستاد خدمات سفر استان اردبیل متشکل از دستگاه‌ها و نهادهای مختلف با برگزاری جلسات متعدد و انجام اقدامات لازم آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری استان طبق بازدیدهای نظارتی متعددی که انجام شده و با هماهنگی تشکل‌های مربوطه اقدامات لازم را برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی انجام داده‌اند.

او تاکید کرد: همچنین با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه مراکز خدمات بین‌راهی، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی استان در طول ایام نوروز ۱۴۰۳ فعال بوده و نظارت‌های مستمر بر فعالیت این واحدها از سوی ستاد خدمات سفر انجام می‌شود.

محمدی ادیب همچنین با اشاره اقدامات انجام گرفته توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ادامه داد: در راستای آماده‌سازی فضای شهری و روستایی به ویژه در مناطق گردشگرپذیر با همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها رفت و روب و تنظیف شهری به منظور استقبال از نوروز ۱۴۰۳ انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مختلف مانند بانک‌ها، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش به منظور ارائه خدمات و همچنین اطلاع رسانی مراکز خدمات‌رسان نیز انجام شده است تا گردشگران نوروزی از این بابت نیز مشکلی نداشته باشند.

او با اشاره به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: در این راستا نیز هماهنگی‌های لازم برای رعایت شئون ماه مبارک رمضان و معرفی مراکز پذیرایی دارای مجوز برای استفاده گردشگران انجام شده است و مساجد و نمازخانه‌های استان نیز آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122701833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha