مراکز تفریحی تهران با تخفیف ویژه نوروزی در خدمت مردم/ برپایی سفره افطاری ساده  تخفیف ۲۵ درصدی مراکز اقامتی

رئیس ستاد گردشگری شهر تهران از ارائه تخفیفات ویژه مراکز تفریحی در نوروز خبر داد و گفت: مردم و مسافران نوروزی می‌توانند به سهولت از این خدمات بهره‌مند شوند.

به‌گزارش میراث‌آریا، امیر قاسمی روز شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ در نشست خبری با اصحاب خبری افزود: لیست مراکز با عنوان تخفیفات نوروزی اماکن گردشگری شهر تهران در غرفه‌های اطلاع‌رسانی ارائه می‌شود و شهروندان می‌توانند از تخفیف ۳۰ درصدی باغ پرندگان و تله‌کابین توچال و همچنین تخفیف ۵۰ درصدی تعدادی از شهربازی‌ها و موزه‌ها بهره‌مند شوند.

رئیس ستاد گردشگری شهر تهران ادامه داد: همچنین برخی پارک‌ها و مدارس نیز با هماهنگی‌های انجام شده برای اسکان در اختیار مسافران نوروزی قرار خواهد گرفت البته با مجموعه هتل‌های یک تا پنج ستاره نیز هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا مسافران بتوانند از تخفیف ۲۵ درصدی اسکان در این اماکن برخوردار شوند.

او اظهار کرد: علاوه بر اقدامات مذکور شهروندان می‌توانند طی تماس با سامانه ۱۳۷، کد سه، به مشاوره رایگان گردشگری دسترسی پیدا کنند.

قاسمی یادآور شد: از ۲۸ اسفند این امکان در سامانه ۱۳۷ ایجاد شده و متقاضیان می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ هر مشاوره‌ای که برای گردش در تهران نیاز دارند، از این طریق دریافت کنند.

به گفته رئیس ستاد گردشگری شهر تهران، در نقشه‌های گردشگری شهر تهران طراحی ویژه‌ای صورت گرفته و تمام رخدادهای تاریخی و معرفی اشخاص تاریخ ایران به صورت دقیق در آن جانمایی شده و با شاکله جدیدی در اختیار مردم و مسافران نوروزی قرار خواهد گرفت.

او افزود: ۱۵۰ هزار نسخه از نقشه گردشگری تهران چاپ شده که در غرفه‌های اطلاع‌رسانی به مردم ارائه خواهد شد ضمن اینکه پنچ هزار نسخه دیگر نیز به استان‌های همجوار تهران برای توزیع بین مسافران نوروزی ارسال خواهد شد.

قاسمی یادآور شد: در پایانه‌های شهر تهران، ترمینال فرودگاه‌ها و راه‌آهن نیز ایستگاه‌های استقبال از بهار راه‌اندازی خواهد شد و در برخی ساعات پرتردد برنامه‌های شاد شاهنامه‌خوانی و نوروزخوانی در آیا اماکن پیش‌بینی شده است.

رئیس ستاد گردشگری شهر تهران تاکید کرد: ۹۰ ایستگاه اطلاع‌رسانی در تهران داریم که در آنها ضمن ارائه بسته‌های گردشگری، مقاصد گردشگری را نیز از طریق واقعیت مجازی مقاصد به مخاطبان ارائه می‌شود.

او گفت: شبکه‌های مختلف تلویزیونی نیز کلیپ‌های یک دقیقه‌ای برای معرفی اماکن گردشگری تهران پخش خواهند کرد و در شهرری نیز تورهای رایگان مفصلی خواهیم داشت.

قاسمی افزود: برغم اینکه شاید برخی تهران را جزو شهرهای مسافرخیز نمی‌دانند ولی از حالا ورودی‌های شهر میزبان مسافران نوروزی است که برای هدایت مسافران در چهار ورودی تهران ایستگاه‌های استقبال مستقر کرده‌ایم و به مسافران خدماتی ارائه خواهیم کرد.

این مسئول با بیان اینکه در مترو شهر تهران تبلیغاتی با عنوان «تهران مقصد گردشگری» پیش بینی کرده‌ایم، گفت: امسال کتابچه‌های ویژه‌ای با عنوان تهران مقصد گردشگری با تلفیقی از فضای ماه رمضان، نوروز و گردشگری ویژه کودکان تهیه کرده‌ایم که به صورت رایگان در اختیار کودکان قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122701839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha