خودروهای متخلف برای ۲۱ روز در گلستان توقیف می‌شوند

رئیس پلیس‌راه گلستان بابیان این‌که اگر فردی امنیت ترافیکی را برهم بزند پلیس قطعاً برخورد خواهد کرد، گفت: در صورت تخلف فرد در ایام طرح نوروزی پلیس وسیله نقلیه به مدت ۲۱ روز در پارکینگ توقیف می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، سرهنگ محمود شهرکی امروز دوشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ در بازدید از سطح راه‌های استان، گفت: نیروهای پلیس‌راه گلستان از ۲۴ اسفندماه تا پایان طرح نوروزی ستاد اجرایی خدمات سفر در آماده‌باش ۱۰۰ درصد هستند.

رئیس پلیس‌راه گلستان افزود: بیشترین تصادفات درراه‌های شمالی استان چون آق‌قلا به انبارالوم و وشمگیر اتفاق افتاده است که حتی برخی از این تصادف‌ها منجر به فوت شده است.

او با اشاره به این‌که اکثر جان‌باختگان بومی استان بودند، گفت: نیروهای پلیس در مسیرهای شمالی استان به‌صورت نامحسوس حضور دارند تا بتوانند از برخی حادثه‌ها جلوگیری کنند.

سرهنگ شهرکی  بابیان این‌که اگر فردی امنیت ترافیکی را برهم بزند پلیس قطعاً برخورد خواهد کرد یادآور شد: اگر فردی در جاده دچار تخلف شود و با سرعت مطمئنه حرکت نکند حتماً وسیله نقلیه فرد توقیف و به مدت ۲۱ روز در پارکینگ نگهداری می‌شود.

رئیس پلیس‌راه گلستان گفت: اگر پلیس وسیله نقلیه فردی را توقیف می‌کند فقط به‌منظور حفظ جان شهروندان است و نمی‌خواهد اتفاقی برای فرد رخ دهد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122802030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha