نمایشگاه صنایع‌دستی در یکی از هتل‌های ساری برگزار می‌شود

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در هتل سالاردره ساری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، مهدی اسحاقی سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ با اعلام خبر فوق گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی هتل سالاردره سوم فروردین ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان این مطلب که نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی در نوروز ۱۴۰۳ به یک جاذبه تبدیل شده است؛ افزود: صنایع‌دستی و هنرهای سنتی یکی از پرمخاطب‌ترین محصول گردشگری است که در صورت برنامه‌ریزی درست می‌تواند بهمقصد گردشگری تبدیل شود.

او تصریح کرد: خوشبختانه صنایع‌دستی بومی شاخصی در استان تولید می‌شود و هنرمندان و صنعتگران بی‌شماری در مازندران به برند تبدیل شده‌اند و یا برندسازی محصولاتشان در دست اقدام است و همگی به صنعت بزرگ گردشگری می‌پیوندد.

اسحاقی با اشاره به برپایی تنوع نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های صنایع‌دستی در سطح استان و تقریبا تمامی هتل‌ها و مجموعه‌های بزرگ گردشگری مازندران، ابراز کرد: گردشگران می‌توانند سوغات بومی خود را از این مراکز به صورت عرضه مستقیم از تولید به مصرف، خریداری کنند. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402122902127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha