راه‌اندازی لنج تفریحی در روستای هدف گردشگری «پُزم» سیستان و بلوچستان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کنارک گفت: برای اولین بار لنج یکدار در روستای هدف گردشگری پزم ویژه ایام نوروز راه‌اندازی و فعال شد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، طاهر میرزایی ۲۹ اسفندماه اظهار کرد: کنارک در جنوب استان از نعمت خدادادی گردشگری دریایی بهره‌مند است و هر ساله تعداد زیادی مسافر داخلی و خارجی این شهرستان را برای سفرهای نوروزی انتخاب می‌کنند.  

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کنارک افزود: به همین منظور خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران جزو برنامه های اصلی این اداره بوده و طبیعتاً گردشگری دریایی نیز یکی از مطالبات ویژه مسافران در ایام نوروز محسوب می‌شود که با پیگیری‌های انجام شده از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و همکاری اداره کل شیلات این مهم در نوروز ۱۴۰۳ محقق شد.  

او ادامه داد: برای اولین بار مسافران و گردشگران نوروزی می‌توانند در هنگام سفر به کنارک از ظرفیت سفر تفریحی دریایی بر روی لنج یکدار به همراه ویژه برنامه های فرهنگی و متنوع و شاد در روستای هدف گردشگری پزم استفاده کنند و خاطره‌ای فراموش نشدنی را به ثبت برسانند.  

میرزایی تاکید کرد: این ظرفیت هم‌اکنون در روستای هدف گردشگری پزم مهیا شده و گردشگران نوروزی می‌توانند بهره کافی را که برای اولین بار اتفاق افتاده ببرند و گشت‌های دریایی از زرآباد تا کنارک را تجربه کنند.  

به گفته رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کنارک این لنج‌ها ظرفیت حمل مسافر تا ۲۰ نفر را دارد که راه‌اندازی آن جزو تاکیدات مقام‌عالی وزارت نیز بوده است و امسال محقق شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122902160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha