مانور دریایی و زمینی ستاد خدمات سفر چابهار برگزار شد  

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های چابهار و دشتیاری از برگزاری مانور دریایی و زمینی دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار خبر داد. 

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، خیرالنساء امیری ۲۹ اسفندماه اظهار کرد: همزمان با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی استان، مدیرعامل منطقه آزاد و فرماندار چابهار و سایر مدیران شهرستانی عضو ستاد خدمات سفر، مانور دریایی و زمینی آمادگی ایام نوروز برگزار شد. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های چابهار و دشتیاری افزود: در مانور دریایی ۷۱ قایق تفریحی حضور فعال داشتند که قرار است در ایام نوروز نیز به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی خدمات‌رسانی کنند. 

او ادامه داد: همچنین ۵۰ دستگاه خودروی امدادی و خدماتی نظیر اورژانس و آتش‌نشانی و... به اجرای مانور پرداخته و آمادگی خود برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی را اعلام کردند که تا زمان پایان سفرها نیز به صورت آماده‌باش کامل قرار دارند. 

به گفته امیری، سواحل مکران به دلیل ظرفیت دریایی و تنها بندر اقیانوسی بودن ایران یکی از کانون‌های مهم گردشگری وتفریحات دریایی است و سامان‌دهی قایق‌های تفریحی و صدور مجوز این قایق‌ها یکی از برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر و کمیته حمل ونقل دریایی  ۱۴۰۳ بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122902168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha