آمادگی ۷۹ مرکز سلامت همدان برای خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: هفت شبکه بهداشت و درمان، ۲۲ بیمارستان خصوصی، خیریه و دولتی و بیش از ۵۰ مرکز منتخب خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در ایام نوروز در استان فعال است.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، علیرضا توقیری روز سه شنبه 29 اسفندگفت: شش ایستگاه سلامت در ورودی شهرستان های استان برای راهنمایی شهروندان جانمایی شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: ۶۰ پایگاه جاده‌ای و شهری فوریت‌های پزشکی نیز در استان همدان پیش‌بینی شده و آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

او از فعالیت بیش از ۳۳ مرکز تصویربرداری بیمارستانی و رادیولوژی دولتی و خصوصی و ۴۷ داروخانه شبانه روزی در استان همدان در ایام نوروز خبر داد.

توقیری افزود: ۹ مرکز دندانپزشکی در شهرستان همدان و بهار و همچنین خدمات آزمایشگاهی در ۳۱ مرکز خصوصی و دولتی در سطح استان فعال و به مردم و مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار کرد: ۱۴ پایگاه فعال نمونه گیری غربالگری نوزادان (کم کاری تیروئید و فنیل کتونوری) برای خدمت رسانی به جامعه هدف در ایام نوروز پیش بینی شده است.

او از راه‌اندازی سامانه تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی همدان (۳۱۳۶-۰۸۱) خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122902215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha