انجام ۷۰ مورد بازدید از تاسیسات گردشگری کرمانشاه

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه از ۲۴ تا ۲۸ اسفندماه ۷۰ مورد بازدید از تاسیسات گردشگری استان کرمانشاه انجام شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، وحید امیری روز سه شنبه ۲۹ اسفندماه  با اشاره به تشدید نظارت‌های نوروزی بر تاسیسات گردشگری استان، اظهار کرد: برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و میهمانان نوروزی در این ایام به شکل سه شیفته تیم‌های بازرسی از تاسیسات گردشگری استان بازدید خواهند داشت. 

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: از ۲۴ تا ۲۸ اسفندماه جمعا ۷۰ مورد بازدید را از تاسیسات گردشگری استان داشته‌ایم. 

او افزود: از این تعداد بازدید، ۲۶ مورد مربوط به مراکز اقامتی، ۲۵ مورد دفاتر گردشگری و یک مورد هم رستوران‌های بین‌راهی بوده است. 

امیری با بیان اینکه این بازدیدها منجر به صدور تذکر، اخطاریه کتبی و حتی تعطیلی و تعلیق تعدادی از دفاتر گردشگری استان شده، عنوان کرد: در این بازدیدها به ۱۴ مورد از مراکز اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی استان تذکر داده شده است. 

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه یادآورشد: همچنین ۲ دفتر خدمات مسافرتی هم اخطاریه کتبی و ۲ دفتر خدمات مسافرتی دیگر هم حکم تعطیلی و تعلیق خود را به دلیل تخلف گرفتند. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha