بازدید نظارتی مشترک از تأسیسات گردشگری لاهیجان 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان لاهیجان از بازدید مشترک با ادارات ذی‌ربط نظارتی از تأسیسات گردشگری شهرستان لاهیجان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان اسماعیل پورحسن گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر، کمیته فرعی ستاد تنظیم بازار با هدف نظارت بر فعالیت واحدهای خدماتی، بازدید مشترکی را با حضور کارشناسان اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ادارات جهاد کشاورزی، صمت، اتاق اصناف در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برگزار کرد و در این بازدید نظارتی واحدهای پذیرایی، مرغ‌فروشی، قصابی، میوه فروشی، آجیل فروشی و نانوایی سطح شهرستان لاهیجان در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی مورد بررسی و نظارت قرار گرفت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی  شهرستان لاهیجان افزود: در این بازدید ضمن انجام بررسی‌های لازم ازلحاظ موارد بهداشتی، نظافت آشپزخانه‌ها، اتاق‌ها، پروانه بهره‌برداری‌، نرخ‌نامه و...، توصیه‌های بهداشتی و ارائه راهکارهایی برای برطرف کردن نواقص به مدیران واحدها  ابلاغ شد.

او رعایت شئونات اسلامی و حرمت ماه مبارک رمضان را یکی از اصلی‌ترین وظایف دستگاه‌های نظارتی در این ایام دانست و افزود: به‌منظور اهتمام بیشتر در رعایت موارد قانونی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، نصب دستورالعمل نظارت بر تاسیسات گردشگری، به تمامی واحدها ابلاغ شده است.

پورحسن یادآور شد: امید است با نظارت مستمر بر رعایت ضوابط و مقررات و ارتقای سطح ارائه خدمات در مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری بتوانیم خدمات مطلوبی به همشهریان و مسافران ارائه کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha