اسکان شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نفر در اقامتگاه‌های مهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام گفت: میانگین شبانه روز ۱۷۰۰ نفر مسافر و گردشگر از اقامتگاه‌های مهران استفاده می‌کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام، فرزاد شریفی روز چهارشنبه اول فروردین ۱۴۰۳ اظهار کرد: باتوجه به وجود پایانه مسافری مهران و یادمان‌های دفاع‌مقدس، از ابتدای رمضان تاکنون در هر شبانه روز ۱۷۰۰ نفر در اقامتگاه‌های شهرستان مهران اسکان مسافران، زائران و گردشگران ثبت شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام افزود: در ایام تعطیلات نوروزی به تعداد مسافران و گردشگران این شهرستان افزوده می‌شود.

او یادآور شد: علاوه بر ظرفیت مرز و یادمان‌های دفاع‌مقدس، جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی متعدد در شهرستان مهران، پذیرای انبوه گردشگران و تورهای سیاحتی از اقصی نقاط کشور است.

شریفی بیان کرد: برای ایام نوروز و ماه رمضان اماکن اقامتی شامل خانه‌های‌مسافر، هتل‌آپارتمان، هتل‌نور، مهمانسراهای‌ ادارت، مدارس و مساجد برای پذیرش مسافران و گردشگران آماده شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام ادامه داد: در ورودی شهر مهران یک نمایشگاه نوروزی شامل دو تخته سیاه‌چادر در هفت غرفه عرضه صنایع‌دستی و سوغات‌محلی دایر شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha