تاسیسات گردشگری اردبیل آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هستند/ تخفیف ۳۰ درصدی مراکز اقامتی

رئیس جامعه هتل‌داران استان اردبیل از آمادگی مراکز اقامتی و تمامی تاسیسات گردشگری استان و تخفیف ۳۰ درصدی برای مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، جعفر بذری امروز اول فروردین ماه ۱۴۰۳ گفت: تمامی مراکز اقامتی، تاسیسات گردشگری، آب‌درمانی‌ها و رستوران‌های استان اردبیل فعال بوده و آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی هستند.

رئیس جامعه هتل‌داران استان اردبیل افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز برای گردشگرانی که استان اردبیل را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند تخفیف ۳۰ درصدی در نظر گرفته شده است.

او تاکید کرد: تاسیسات گردشگری استان با در نظر گرفتن موازین شرعی و قانونی مرتبط با ایام ماه مبارک رمضان فعالیت خود را برای پذیرایی از مسافران خواهند داشت و از عموم هموطنان دعوت می‌شود که استان اردبیل را به عنوان مقصد سفر نوروزی خود انتخاب کنند.

بذری ادامه داد: استان اردبیل با بیش از ۲۰ هزار تخت اقامتی رسمی رتبه سوم کشور را از این نظر دارد و این ظرفیت مهم در کنار سایر تاسیسات متعدد گردشگری مانند آب‌درمانی‌ها و مراکز تفریحی، تاریخی و توریستی پتانسیل منحصربه‌فردی را برای پذیرایی از گردشگران ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha