مراسم استقبال از اولین مسافران نوروزی سیستان و بلوچستان برگزار شد + فیلم

مسئول هماهنگی ستاد خدمات سفر اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: در نخستین روز از نوروز ۱۴۰۳، مسافران و گردشگران مورد استقبال قرار گرفتند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، خدیجه براهویی اول فروردین ماه اظهار کرد: همزمان با نخستین روز از سال جدید، مسافران و گردشگران نوروزی که به این استان سفر کرده بودند مورد استقبال مدیرکل میراث‌فرهنگی و تعدادی از مدیران دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر استان قرار گرفتند.  

مسئول هماهنگی ستاد خدمات سفر اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: در ساعات ابتدایی نوروز ۱۴۰۳ و در اولین پرواز هوایی مسیر تهران به زاهدان، مسافران این پرواز با اهداء گل مورد استقبال مدیرکل میراث‌فرهنگی و سایر اعضای عضو ستاد قرار گرفتند.  

او ادامه داد: در ادامه نیز مسافرانی که به صورت زمینی و با خودروهای شخصی این استان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده بودند در مسیر جاده خاش زاهدان مورد استقبال قرار گرفته و از آنها در سیاه چادرهای جانمایی شده پذیرایی شد. همچنین دراین برنامه که با حضور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان انجام شد وضعیت سوخت‌رسانی به این خودروها و تجهیز و نظافت سرویس‌های بهداشتی در یکی از جایگاه‌های پمپ بنزین مورد ارزیابی قرار گرفت.  

به گفته براهویی، در ادامه نیز اعضای ستاد خدمات سفر استان با حضور در محل ایستگاه راه آهن زاهدان از مسافران مسیر ریلی نیز با اهدای گل استقبال کرده و با اجرای موسیقی زنده محلی به آنها خوشامد گفته شد.  

او تاکید کرد: بازدید معاون سیاسی اجتماعی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی از روند خدمات‌رسانی به مسافران در ایستگاه راه آهن و بررسی زیرساخت‌های موجود از جمله دیگر برنامه‌هایی بود که در این روز انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha