ثبت قریب به ۴۹هزار اقامت نوروزی در گلستان/ افزایش ۱۶ درصدی اسکان مسافران در استان

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از ثبت قریب بر ۴۹ هزار نفر-شب اقامت طی ایام طرح نوروزی در مراکز اقامتی استان خبر داد و گفت: این میزان اقامت در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۱۶ درصد افزایش اقامت در استان را نشان می‌دهد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری امروز چهارشنبه اول فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر گفت: از ابتدای روز ۲۴ اسفندماه لغایت روز گذشته ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ تعداد ۴۸ هزار و ۹۲۲ نفر-شب اقامت در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری استان به ثبت رسید.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان افزود: این میزان اقامت در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته با میزان اقامت ۴۲ هزار و ۱۲۵ نفر-شب، افزایش ۱۶ درصدی اسکان در استان را نشان می‌دهد.

او با اشاره به این‌که بیشترین اقامت ثبت‌شده در این مدت مربوط به اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان بود، خاطرنشان کرد: افزون بر ۲۸ درصد از مجموع اقامت ثبت‌شده در شش روز گذشته با تعداد ۱۰هزار و ۵۹۵ نفر-شب اقامت مربوط به اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha