بالاترین سطح آمادگی در حوزه سفرهای نوروزی را داریم/ برپایی ۳۳ نوروزگاه در استان

استاندار مرکزی گفت: امسال ۳۳ نوروزگاه در تمام شهرستان‌های استان فعال است که ۸ نوروزگاه از این تعداد در اراک مستقر هستند.

فرزاد مخلص‌الائمه در گفت و گو با خبرنگار میراث آریا، گفت: استان مرکزی آمادگی کامل برای میزبانی و پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی را دارد.

استاندار مرکزی گفت: امسال با وجود بارندگی‌های سیل‌آسایی که در برخی نقاط کشور انجام شده و به زودی در استان مرکزی نیز آنرا شاهد خواهیم بود، در بالاترین سطح آمادگی در حوزه سفرهای نوروزی قرار داریم.

مخلص‌الائمه اضافه کرد: مسئولان در بخش‌های مربوطه برنامه‌های تنظیم سفر را به خوبی انجام داده اند. خط قرمز ما بحث تصادفات است که باید تلاش کنیم به حداقل و صفر برسد و همگان باید در این راستا تلاش کنند. مسافرانی که به استان مرکزی می‌آیند رعایت قوانین را مورد توجه قرار دهند و پلیس نیز راه‌های استان را برای متخلفین ناامن کند و کسانی که جاده‌های استان را ناامن می‌کنند نباید احساس کنند هرگونه علاقه دارند می‌توانند در جاده‌ها حرکت کنند، ما متخلفان را متوقف کرده و به آنها اجازه حرکت در جاده‌های استان را نخواهیم داد.

او افزود: حداکثر تامین امکانات، تنطیم بازار و تامین مواد غذایی در استان انجام شده و تدارک دیده شده و اراک نیز به عنوان مرکز استان آماده پذیرایی از مسافران است و تلاش می‌کند جایگاه خود را به‌عنوان مقصد گردشگری پیدا کند.

مخلص‌الائمه خاطرنشان کرد: امسال استان مرکزی در راستای تحقق شعار سال، پیشتاز و پیشرو خواهد بود و سعی می‌کنیم همچون سال گذشته پیشگامی خود را در حوزه جهش تولید حفظ کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha