پیکره 7 ساله «وقت سحر» را حفظ کرده‌ایم/ برنامه‌ای با مشارکت مرکز نهضت

تهیه کننده برنامه وقت سحر گفت: این برنامه کاری از گروه تولید شبکه افق سیما با مشارکت مرکز هنری رسانه‌ای نهضت است که در سحرگاه ایام ماه مبارک رمضان حوالی ساعت 3 بامداد به روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود.

علیرضا کاردان، تهیه کننده برنامه سحرگاهی «وقت سحر» در گفت‌وگو با خبرنگار میراث آریا گفت: برنامه وقت سحر حدود هفت سالی است که به عنوان ویژه برنامه سحرگاهی ماه مبارک رمضان از قاب شبکه افق به روی آنتن می‌رود.

وی ادامه داد: خدا را شکر در طول این سال‌ها شاهد آن بودیم با این حال که شبکه افق از شبکه‌های اصلی تلویزیون نبوده اما این برنامه جزو پر مخاطب‌ترین و ویژه‌ترین برنامه‌های سحرگاهی صدا و سیما بوده است.

کاردان افزود: برنامه وقت سحر در تمام این سال‌ها روبه پیشرفت بود و ریل گذاری صورت گرفته شده باعث این شده است که در هر سال مزایای برنامه حفظ شود و در ادامه امتیازات بیشتری به آن اضافه شود تا اینم پیشرفت اتفاق بیفتد.

وی در رابطه با مشکلاتی که پیرامون پخش این برنامه وجود داشت، اذعان کرد: سال گذشته پس از رفتن حجت الاسلام پناهیان به شبکه سه سیما و صابر خراسانی به شبکه دو، این نگرانی وجود داشت که این تغییرات بر مخاطبان برنامه تاثیر منفی بگذارد که خوشبختانه شاهد آن بودیم که این اتفاق نیفتاد.

تهیه کننده برنامه «وقت سحر» افزود: این برنامه نه تنها مخاطبانش را حفظ کرد بلکه بر تعداد مخاطبانش اضافه شد. حامد عسگری به عنوان یک انسان ویژه اهل شعر و کلام با بیان و ادبیات قوی افزون بر ویژگی شخصیتی ایشان باعث شد در بحث اجرا برنامه شاهد اتفاقات خوبی باشید.

کاردان با اشاره به کارشناسان جدید برنامه وقت سحر گفت: در سال گذشته حجت السلام طباخیان از فضائل امیر المومنین(ع) می‌گفتند و دکتر غلامی درباره رذیلت اخلاقی غیبت و غضب صحبت می‌کردند.

وی ادامه داد: امسال در برنامه وقت سحر تصمیم برآن شد پیکره سابق را حفظ کنیم و حجت السلام طباخیان از نگاه اصحاب حضرت امیرالمومنین(ع) را بررسی تاریخی می‌کنند. دکتر غلامی هم با بحث تکبر به عنوان کارشناس دیگر برنامه حضور دارد.

کاردان با اشاره به حضور حاج حسین یکتا در این برنامه بیان کرد: یک اتفاق خوب دیگری که در برنامه امسال رخ داد این بود که حاج حسین یکتا به کارشناسان برنامه اضافه شد و در سحر ماه مبارک رمضان علاوه بر شنیدن از اهل بیت، علما و بحث‌های اخلاقی، از سیره شهدا هم می‌شنویم.

وی ادامه داد: همچنین مناجات خوانی زنده با نوای صادق شیخ زاده در بخش دیگر وقت سحر پخش می‌شود و در ادامه در بخش دیگر ارتباط زنده با منازل شهدا داریم که محمد قاسمی طبق سالیان قبل آن را اجرا می‌کند. در ادامه برنامه آیتم‌های متنوع از سخنرانی و مناجات خوانی هم پخش می‌شود تا روح معنوی مخاطبان سحرگاه این ماه عزیز آماده شود.

کاردان در پایان اشاره کرد: برنامه «وقت سحر» کاری از گروه تولید شبکه افق سیما با مشارکت مرکز هنری رسانه‌ای نهضت تولید شده است که در سحرگاه ایام ماه مبارک رمضان حوالی ساعت 3 بامداد به روی آنتن افق سیما می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha