اجرای «پویش چشم به راهیم» هر ساله در تعطیلات نوروزی مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، از اجرای سالانه «پویش چشم به راهیم»در تعطیلات نوروز، خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حسن جهانیان چهارشنبه اول فروردین ۱۴۰۳ ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: قبل شروع تعطیلات نوروز هر سال شیفت ها، تیم‌های ویژه بازدید از ترمینال‌ها، کنترل حرکت اتوبوس‌ها، نرخ‌های بلیط، گشت ویژه کنترل ناوگان حمل و نقل و بازدید از تجهیزات آن و استقرار تیم‌های گشت در محورهای مواصلاتی و حادثه خیز انجام می‌شود.

مدیرکل راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران به اجرای «پویش چشم به راهیم» که هر سال از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا ۱۴ فروردین ماه سال جاری اشاره کرد.

او ادامه داد: هر روز یک ساعت از سیمای مازندران برنامه تشریح مسائل فرهنگی، ایمنی و ترافیک و تشریح گزارش عملکرد یکسال اداره‌کل راه‌داری و حمل و نقل به مردم ارائه می‌شود.

جهانیان در ادامه گفت: در بحث فرهنگ‌سازی ترافیکی از طریق اصحاب رسانه، هنر و موسیقی و جشنواره عکس برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در خصوص نرخ بلیط‌های اتوبوس، تصریح کرد: همه ساله در ایام تعطیلات نوروزی نرخ بلیط‌های اتوبوس افزایش می‌یابد و پس از تعطیلات مصوبه قیمت‌گذاری آن در کشور صورت می‌گیرد.

او از آماده باش تمام تیم‌ها و نیروهای این اداره‌کل از آغاز تا پایان ستاد اجرایی خدمات سفر خبر داد و گفت: حدود ۳۵۰ نیرو و ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات در این مدت آماده باش هستند.

جهانیان خاطرنشان کرد: با توجه به فصل سرما یکسری از نیروها در پردنه‌ها و راهداخانه‌های استان مستقر هستند.

مدیرکل راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از توزیع پک و برشور درخصوص فرهنگ‌سازی ترافیکی بین مسافران در محورهای مواصلاتی ۹ استان خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha