ارتقای شهرکرد به‌عنوان شهر جهانی نمد در دستور کار مدیریت شهری است

شهردار شهرکرد گفت: ارتقای شهرکرد به‌عنوان شهر جهانی نمد در دستور کار مجموعه مدیریت شهری در شهرداری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان روز چهارشنبه یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ همزمان با آغاز سال نو در آیین «جشن غریاز» و استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به شهرکرد تأکید کرد: تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان به‌طور یقین برکت‌های فراوانی برای تسریع در روند توسعه دارد.

شهردار شهرکرد افزود: تلاش برای ارتقای شهرکرد از «شهر ملی نمد» به شهر «جهانی نمد» از مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری به‌شمار می‌رود.

او تصریح کرد: در این راستا شرایط مورد نیاز فراهم شده و لازم است روند اجرای ضوابط این حوزه از سوی متولیان امر به‌ویژه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری تسریع شود.

واحدیان یادآور شد: هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای راه‌اندازی نوروزگاه در ورودی شهرکرد به‌منظور میزبانی مطلوب از مسافران و گردشگران نوروزی بسیار عالی بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha