حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی در گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار شهید سلیمانی در آغازین روز از بهار طبیعت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، در آغازین روز بهار طبیعت به همراه معاونین، در گلزار شهدای کرمان حضور یافت و با قرائت فاتحه بر مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، سعید شاهرخی ۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ با حضور در گلزار شهدای کرمان، با قرائت فاتحه بر مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از موزه زرتشتیان و آتشکده در کرمان بازدید و ضمن دیدار با موبد زرتشتیان و تبریک سال نو و آرزوی سالی سرشار از برکت از کردار نیک کرمانیان یاد کرد.

او افزود: مردمان کرمان میهمان‌نواز و نیک‌سرشت هستند و مسافرین نوروزی را با میهمان‌نوازی میزبانی خواهند کرد و اینکه کردار نیک کرمانیان که میهمان‌نوازی است باعث حضور میهمانان خواهد شد.

شاهرخی با بیان اینکه کرمان دارای ظرفیت های گردشگری منحصربه‌فردی است از مردم شریف ایران برای بازدید از استان کرمان در این ایام دعوت کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی پس از آن از حمام گنجعلیخان و کاروانسرا بازدید کرد و از تعامل خوب شهرداری با میراث‌فرهنگی یاد کرد و افزود: با تمام تلاش آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستیم و پیش‌بینی می‌کنیم مسافران نوروزی با رشد بیشتری نسبت به سال‌های گذشته از جاذبه‌های گردشگری استان کرمان بازدید و شاهد حضور بیشتری باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha