تور رامسرگردی برقرار است

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از اجرای تور رامسرگردی در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، نادر سحرخیز گفت: از آغازین روزهای تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ تور رامسرگردی در سطح شهرستان با همکاری مناسب مدیران واحدهای گردشگری برگزار شد و این برنامه با قوت توسط دفاتر خدمات گردشگری و راهنمایان ادامه خواهد داشت. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر رامسر همچنین بیان کرد: رامسر را باید به دقت و با برنامه‌ریزی دید چون هر قسمتی از این شهر کوچک و زیبا دارای جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است. صنایع‌دستی و کارگاه‌های متنوع، بافت تاریخی و با ارزش روستاها، آبگرم‌های معدنی، بازارهای محلی، دهکده صنایع‌دستی، سواحل زیبا، تله کابین خاطره‌ساز، فرهنگ و مراسم آیینی و مراکز مذهبی و تاریخی و همچنین مناطق نمونه گردشگری آن که برای دیدن این همه جاذبه اگر برنامه‌ریزی نباشد هم هزینه سفر بالا می رود هم نمی‌شود با اطلاعات کامل همه را بازدید کرد.

او از مجموعه‌های گردشگری بابت همکاری تنگاتنگ با دفاتر خدمات گردشگری تقدیر و تشکر کرد و افزود: انتظار می‌رود این همکاری‌ها هر روز گسترده‌تر شده تا گردشگران در مدت اقامت بیشتر خود در شهرستان نمونه گردشگری رامسر از مزایای سفر بهره ببرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha