استقرار ۱۲ ایستگاه نوروزی پلیس برای خدمات‌رسانی به گردشگران در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از استقرار ۱۲ ایستگاه نوروزی برای خدمات‌رسانی به گردشگران در سطح این استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، سردار علی‌اکبر جاویدان با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقای نظم امنیت و خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در سطح استان هرمزگان علاوه بر استقرار گشت‌های محسوس و نامحسوس خودرویی، موتوری و فعالیت یگان‌های اجرایی پلیسی، ۱۲ ایستگاه نوروزی پلیس شامل پنج ایستگاه در سطح شهرستان بندرعباس (میدان دفاع مقدس، بوستان ساحلی سورو، پارک غدیر، پارک صدف، پارک دولت)، استقرار ۲ ایستگاه نوروزی در سطح جزیره قشم و همچنین در ورودی شهرستان‌های میناب، رودان، بندر خمیر، بندرلنگه و حاجی‌آباد هرکدام یک ایستگاه نوروزی پلیس به‌منظور امنیت بیشتر مردم، آگاه‌سازی و خدمات‌رسانی برای مسافران راه‌اندازی شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به شعار نوروزی پلیس با عنوان «آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت» امنیت را اساسی‌ترین مطالبه به‌حق مردم و مسافران عنوان و تصریح کرد: پلیس در انجام وظایف خود با مجرمان با قاطعیت مقابله کرده و در خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی مهرورزی را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد.

او ادامه داد: خوشبختانه امروز مردم با آگاهی کامل، مقابله و مبارزه با انواع آسیب‌های اجتماعی را سرلوحه کاری خود می‌دانند.

سردار جاویدان افزود: در حوزه تأمین امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت برنامه‌های مختلفی در ایام نوروز و در طول سال توسط پلیس استان دنبال می‌شود که همه در راستای پاسخگویی به دغدغه‌های مختلف مردم ازجمله مبارزه با اعتیاد، سرقت، شرارت و هنجارشکنی است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان توجه به توصیه‌های پیشگیرانه پلیس را حائز اهمیت دانست و گفت: مجرمان در جامعه منتظر بی‌توجهی از ناحیه مردم عزیز هستند، پس باید تمامی نکات ایمنی را رعایت کرده تا شاهد هیچ‌گونه نگرانی و ناراحتی در سال جدید نباشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha