بخش خصوصی و دولتی سرعین آماده میزبانی از مسافران نوروزی هستند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در بازدید از تاسیسات گردشگری سرعین از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یاسر عبداللهی عصر چهارشنبه اول فروردین ماه ۱۴۰۲ در بازدید از تاسیسات گردشگری سرعین به همراه مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل، گفت: شهرستان سرعین به عنوان یکی از مناطق توریستی استان و البته به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر در کشور آماده میزبانی از گردشگران نوروزی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل افزود: طی بازدیدی که از مراکز اقامتی، تاسیسات گردشگری و مراکز خدمات‌رسان داشتیم آمادگی کافی در بخش خصوصی و دولتی شهرستان مشاهده می‌شود.

او تاکید کرد: استان اردبیل ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد و جاذبه‌های فرهنگی، طبیعی و تاریخی استان می‌تواند انتخاب گردشگران باشد که در ایام عید نوروز نیز حال و هوای خاصی در استان حاکم است.

عبداللهی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با واحدهای خدماتی و دستگاه‌های فعال در ستاد خدمات سفر استان انجام شده است و هیچگونه مشکلی در خدمات‌رسانی برای گردشگران و هم استانی‌های عزیز وجود ندارد.

حسن محمدی ادیب مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: ورود مسافران نوروزی به استان آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود که از روز دوم و سوم فروردین ماه حضور گردشگران در استان اردبیل با افزایش چشم‌گیری روبرو شود.

او افزود: اقدامات لازم به منظور آمادگی برای میزبانی از گردشگران نوروزی پیش از تعطیلات و با برگزاری جلسات متعدد ستاد خدمات سفر و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی استان انجام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha