گردشگری جزو موضوعات اساسی در زنجیره پیشرفت اردبیل است/ خلخال میزبان گردشگران نوروزی

معاون استاندار اردبیل گفت: جاذبه‌های گردشگری شهرستان خلخال منحصربه‌فرد هستند که مورد استقبال گردشگران نوروزی نیز قرار گرفته‌اند.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یاسر عبداللهی صبح امروز دوم فروردین ماه 1402 در بازدید از تاسیسات گردشگری خلخال به همراه مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل، گفت: در زنجیره‌های پیشرفت استان که توسط تیم مدیریتی استان برنامه‌ریزی شده و پیگیری می‌شوند حوزه گردشگری یکی از موضوعات اساسی و بسیار تاثیرگذار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل افزود: توسعه صنعت گردشگری در همه نقاط استان از شمال تا جنوب در حال پیگیری است و شهرستان خلخال در این میان با توجه به ظرفیت‌های موجود سهم مهمی دارد.

او تاکید کرد: رصد مستمری روی پروژه‌های گردشگری استان انجام می‌شود که امروز نیز با بازدید از تاسیسات گردشگری شهرستان خلخال شاهد بودیم که این شهرستان آمادگی کامل را برای میزبانی از گردشگران نوروزی دارد و استقبال مناسبی نیز از جاذبه‌های این شهرستان توسط گردشگران انجام شده است.

حسن محمدی ادیب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده آمادگی لازم در شهرستان خلخال مانند سایر نقاط استان برای ایام نوروز ایجاد شده است.

او ادامه داد: در قالب ستاد خدمات سفر جاذبه‌های شهرستان خلخال به طرق مختلف اطلاع‌رسانی می‌شود و از گردشگران ورودی به استان دعوت می‌کنیم که از شهرستان خلخال و ظرفیت‌های خاص گردشگری آن نیز بازدید کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha