تهران مقصد گردشگری نوروزی کمپرهای ایرانی

کمپرهای سراسر ایران با مدیریت گروه پرشین کمپر و همکاری ستاد گردشگری در نوروز از تهران دیدن خواهند کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی ستاد گردشگری شهرداری تهران، گروههای کمپر سوار کل کشور با مشارکت ستاد گردشگری شهرداری منطقه ۱۹ و گروه پرشین کمپر در نوروز ۱۴۰۳ از ۲فروردین لغایت ۸ فروردین وارد تهران خواهند شد و از جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن خواهند کرد.
امیر قاسمی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ کمپر در قالب گروههای خانوادگی از اقصی نقاط کشور روز ۲ فروردین وارد تهران خواهند شد و در بوستان ولایت منطقه ۱۹ اسکان خواهند داشت.
وی در ادامه افزود: این طرح در راستای تکریم خانواده، فرهنگ گردشگری ارزان، حفاظت از محیط زیست و تعاملات گروهی برگزار خواهد شد.
امیر قاسمی همچنین اعلام کرد، بازدید از باغ پرندگان، بافت تاریخی منطقه ۱۱و ۱۲ و ری گردی منطقه ۲۰ از برنامه های پیش بینی شده برای این افراد است که از سوی ستاد گردشگری انجام خواهد شد و با در اختیار قرار دادن پکیج نوروزی تخفیفات اماکن گردشگری می توانند به صورت شخصی از اماکن مورد نظر خود بازدید کنند.
رییس ستاد گردشگری در ادامه گفت:در راستای آشنایی شهروندان با سفرهای کمپری بازدید شهروندان و آشنایی با این سبک سفر روز ۷ فروردین انجام خواهد شد.گ
وی همچنین گفت: خروج این گروه گردشگری در روز ۸ فروردین به صورت کاروان از میدان آزادی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha