آمادگی بسیار مطلوب گیلان در ارائه خدمات سفر به گردشگران/ افزایش ضریب اشغال هتل‌ها و اماکن اقامتی در گیلان

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: با توجه به حجم بالای مسافر در استان‌های شمالی امیدواریم که با ارائه خدمات مطلوب در ایام نوروز بتوانیم در انجام وظایف خود سربلند شویم‌.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان جواد واحدی پنجشنبه 2 فروردین 1403 در جلسه ستاد خدمات سفر گیلان گفت: در استان گیلان با توجه به مدیریت ارشد استان و تعامل و همدلی که بین دستگاه‌های اجرایی گیلان و معاونین استاندار وجود دارد، ستاد خدمات سفر گیلان آمادگی لازم را دارند و جا دارد که از همه عزیزان تشکر و قدردانی کنیم.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی  با بیان اینکه پیش بینی می‌شود، ورود مسافران در روزهای آینده به این استان‌ها بیشتر شود، تاکید کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، استان‌های شمالی باید از آمادگی لازم برای ارائه خدمات شایسته به مسافران برخوردار باشند.

او با اشاره به پیگیری‌های مطلوب استان گیلان در خصوص فراهم شدن زیرساخت‌های لازم گردشگری عنوان کرد: امکانات و زیرساخت‌هایی در گذشته در این استان وجود داشت و برخی زیرساخت‌ها نیز در دولت سیزدهم به آن اضافه شد که ارائه خدمات را بهینه‌تر کرده است.

واحدی در خصوص دغدغه زباله در استان‌های شمالی اظهار کرد: امیدواریم با اقدامات فرهنگی که در این استان‌ها صورت می گیرد، وضعیت زباله به نحو احسن مدیریت شود، ضمن اینکه باید اقدام جهادی در این خصوص صورت گیرد چون وجود پسماند در این استان‌ها زیبنده نیست.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha