۱۷۰ رستوران در ماه مبارک رمضان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان از ارائه خدمات ۱۷۰ رستوران به مسافران نوروزی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ولی جهانی با اعلام این خبر گفت: براساس مجوزهای صادر شده در استان گیلان، تاکنون ۳۳۷ رستوران زیر نظر اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان فعالیت دارند و با توجه به بررسی‌ها و پایش‌های میدانی که توسط کارشناسان اداره‌کل صورت گرفته، برای تعداد ۱۷۰ رستوران، به‌منظور ارائه خدمات در ماه مبارک رمضان در بازه زمانی ۱۰ الی ۱۵ مجوز صادر شده است تا به مسافرین عزیزی که گیلان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند، خدمات شایسته ارائه دهند. 

 مدیرکل میراث‌فرهنگی استان گیلان افزود: رستوران‌داران باید شئونات اسلامی را رعایت کنند و حتما پوشش نمای آنها به داخل رستوران دید نداشته باشد و همه موارد و آیتم‌هایی که مدنظر اداره‌کل میراث‌فرهنگی را رعایت کنند و براساس شیوه‌نامه‌ای که وزارت میراث‌فرهنگی در خصوص ماه مبارک رمضان ارسال کرده، به فعالیت بپردازند. اگر در بررسی کارشناسان موارد تخلف از این شیوه‌نامه ملاحظه شود رستوران پلمب و یا مجوز برای ادامه فعالیت در ماه مبارک رمضان صادر نمی‌شود.

او ادامه داد: انتظار داریم تمامی رستوران‌داران با توجه به گردشگری بودن استان، مواردی که از سوی اداره کل به آنان اعلام شده است را لحاظ کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha