وجود همدلی برای خدمات‌رسانی به مسافران و زائران در استان سمنان ستودنی است

استاندار سمنان وجود همدلی برای خدمات‌رسانی به مسافران و زائران در استان سمنان را ستودنی دانست.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، سید محمدرضا هاشمی در هشتمین جلسه خدمات سفر به مسافران و زائران استان سمنان ویژه نوروز ۱۴۰۳ که روز پنجشنبه ۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ برگزار شد، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در ستاد هماهنگی خدمات سفر استان، نحوه خدمت‌رسانی به مسافران و زائران در استان سمنان مطلوب است و این نشان از همدلی اعضای ستاد خدمات سفر استان سمنان برای خدمت‌گزاری به مسافران و زائران امام رضا (ع) در استان سمنان است.

استاندار سمنان با عرض خدا قوت به اعضای ستاد خدمات سفر در استان افزود: در حوزه‌های مختلف خدمات سفر ازجمله اسکان، امنیت زائران و مسافران، خدمات به زائران، جایگاه‌های سوخت و بهداشت و درمان در سطح استان تا به این لحظه عملکرد مطلوب وجود داشته است‌ و باید این روند ادامه داشته باشد.

سید محمدرضا هاشمی ضمن بیان اینکه با افزایش تلاش‌ها و اقدامات در روزهای آتی، سعی خواهیم کرد تا خادم و خدمتگزار خوبی به مسافران و زائران و البته هم استانی‌های عزیز استان باشیم، گفت: با اقدامات پیشگیرانه انجام‌شده در موضوع تصادفات جاده‌ای توانسته‌ایم شاهد کاهش مطلوب فوتی‌های تصادفات جاده‌ای در استان سمنان نسبت به مدت مشابه سال گذشته باشیم.

تمامی خدمات مورد نیاز مسافران در استان سمنان تأمین است

امیر کرم‌زاده نیز گفت: بر اساس آمارهای احصاء شده و نظارت‌های انجام‌شده، خدمات‌رسانی به گردشگران، مسافران و زائران در استان سمنان به‌خوبی در حال انجام است و با تدابیر اندیشیده شده، هیچ‌گونه مشکلی در امنیت، بهداشت، اسکان و ... مسافران در استان وجود ندارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: اقداماتی در حوزه کاهش تصادفات جاده‌ای در استان سمنان انجام‌ شده است که نتیجه‌بخش بوده است، اما همچنان باید تعداد ماشین‌های دارای چراغ گردان را برای بازدارندگی از تخلفات جاده‌ای و برافروختن آتش سرد در کنار جاده‌ها افزایش یابد.

او گفت: اداره آموزش‌وپرورش و اداره اوقاف و امور خیریه استان سمنان ظرفیت‌های خوبی را برای اسکان مسافران در استان ایجاد کرده‌اند.

کرم‌زاده گفت: وجود کمپ‌های ۳۰-۶۰ در نزدیکی شهرها ازجمله در مجتمع‌های خدمات رفاهی یکی از مهم‌ترین عامل کاهش آمار تصادفات در استان سمنان است که تقویت و افزایش آن در نقاط حادثه‌خیز نزدیک شهرها موردتوجه است.

در این جلسه اعضای کمیته‌های عضو ستاد خدمات سفر استان سمنان ازجمله اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، پلیس‌راه و راهور، دانشگاه علوم پزشکی سمنان، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان و... به ارائه آمار و گزارش پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha