۲۰۵۷ مورد بازرسی در استان مازندران صورت گرفت

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان مازندران، اظهار کرد: از ۱۵ اسفند تاکنون ۲ هزار و ۵۷ مورد بازرسی در استان صورت گرفت که از این تعداد یک هزار و ۲۸۹ مورد پرونده به تعزیرات ازسال شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، نادعلی کهنسال امروز پنجشنبه دوم فروردین ۱۴۰۳ در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار کرد: از ابتدای ستاد با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروز، نظارت بر توزیع کالاهای اساسی همچون لبنیات، نان، گوشت قرمز، مرغ، شکر، روغن و همچنین ارائه خدمات شرکت‌های مسافرتی، زمینی، ریلی، هوایی، دفاتر فروش بلیط، حمل و نقل برون شهری، اماکن تفریحی، سیاحتی، زیارتی، رستوران‌ها، واحدهای پذیرایی و میادین میوه و تره بار توسط اتحادیه‌ها و اتاق اصناف پیگیری می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با بیان اینکه تامین کالا در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی و شرکت‌های تابعه آن است، افزود: اداره‌کل صمت در حوزه نظارت ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز سال جاری با حدود ۵۰ تیم بازرسی در سطح استان در حال فعالیت است.

او تاکید کرد: حدود ۲۰ تیم برای گشت‌های مشترک برخی دستگاه‌های اجرایی در خصوص خدمات رسانی ماه رمضان و سفرهای نوروزی شامل حمل و نقل و راه‌داری، راه و شهرسازی، علوم پزشکی و میراث‌فرهنگی با اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان هماهنگ شدند..

کهنسال با اعلام اینکه از ۱۵ اسفند تاکنون ۲۰۵۷ مورد بازرسی در استان صورت گرفت که از این تعداد ۱۲۸۹ مورد پرونده به تعزیرات ازسال شد که اهم تخلفات گران فروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت ساعت کاری نانوایی ها، فاکتور خرید، صورتحساب و عدم رعایت فعالیت واحدهای صنفی بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران مهم‌ترین و بیشترین تخلف در واحدهای صنفی را نداشتن پروانه کسب عنوان کرد و گفت: اخذ مجوز این واحدها بر عهده اتحادیه‌ها و اماکن نیروی انتظامی است.

او در ادامه گفت: شماره تماس ۱۲۴ برای ثبت تخلفات از صبح تا ۱۹ هر روز آماده پاسخگویی است.

کهنسال خاطرنشان کرد: ۵۰ مورد در رستوران‌ها و پنج مورد اقامتگاه، هتل‌ها و پارکینگ‌ها مورد بازرسی قرار گرفت و تعدادی به دلیل تخلفات پلمپ شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha