بیش از ۴۰ هزار نفر از اماکن تاریخی یزد بازدید کردند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: تاکنون بیش از ۴۰هزار و ۶۰۰ نفر از بناهای تاریخی استان در ایام نوروز بازدید کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، سیدمحمد رستگاری اظهار کرد: از روز ۲۴ اسفند تا پایان روز ۲۹ اسفند ماه بیش از ۴۰هزار و ۶۰۰ نفر از اماکن تاریخی و بناهای شاخص استان یزد بازدید کردند.

‌مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد افزود: برنامه‌های فرهنگی و رویدادهایی در اماکن و بوستان‌های شهر یزد متناسب با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در حال انجام است که در روزهای اولیه استقبال قابل قبول بوده است و امیدواریم به مرور با اطلاع‌رسانی بیشتر شاهد افزایش جمعیت بازدیدکنندگان باشیم‌.

‌او با بیان اینکه آمار اسکان مسافران نوروزی روند رو به افزایشی دارد، گفت: اسکان مسافران روند افزایشی مناسبی را طی می‌کند و در صورت ضرورت علاوه بر مدارس و خوابگاه‌های دانشجویی از ظرفیت حسینیه‌ها، سالن‌های ورزشی و نمایشگاه بین المللی نیز برای اسکان مسافران استفاده می‌شود.

رستگاری بیان کرد: تاکنون مدرسه ضیائیه (زندان اسکندر) در بین اماکن فرهنگی و تاریخی تابعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیشترین بازدید گردشگران را به خود اختصاص داده است. ‌

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha