خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در چهارمحال و بختیاری باید به بهترین شکل ممکن انجام شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به استان باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، محمدکاظم منزوی روز پنجشنبه دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در بازدید از روند خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان بروجن تأکید کرد: در این شهرستان برنامه‌ریزی خوبی برای خدمات‌رسانی، معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها به میهمانان نوروزی انجام شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار افزود: کیفیت خدمات مورد نیاز مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به مناطق مختلف استان باید مطلوب تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه‌دار باشد.

او تصریح کرد: تمامی اعضای ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی چهارمحال و بختیاری موظفند خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران ارائه دهند تا مسافران و گردشگران برای مسافرت سایر افراد به این استان تبلیغ کنند.

فتاح کرمی فرماندار بروجن نیز گفت: تمامی مسئولان این شهرستان برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی آمادگی کامل دارند.

کرمی تأکید کرد: در این راستا تمامی امکانات و تجهیزات برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به شهرستان بروجن آماده شده است.

فرماندار بروجن افزود: ۸۳ کلاس درس در قالب ۱۴ آموزشگاه نیز به‌منظور خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به شهرستان بروجن تجهیز و آماده شده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha