مراکز دائمی خدمات گردشگری در ورودی‌های همدان ایجاد می‌شود

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان از ایجاد مراکز دائمی خدمات گردشگری در ورودی‌های شهر همدان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، حمید بادامی‌نجات روز دوم فروردین در بازدید از ستاد خدمات سفر استان همدان گفت: تلاش می‌کنیم در سال‌جاری در سه ورودی مهم همدان شامل جاده تهران، جاده کرمانشاه و جاده ملایر، محل دائمی راهنمایان گردشگری ایجاد کنیم و این موضوع در بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: شهرداری منطقه ۴ متولی این کار شده است و مکان‌هایی را در اختیار میراث‌فرهنگی و بخش خصوصی قرار خواهد داد تا به‌ صورت دائمی خدمات گردشگری را به مسافرین ارائه دهند.

او با اشاره به اینکه امیدواریم امسال ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان را جشن بگیریم، گریزی به شعار سال زد و گفت: امیدواریم در سال جاری در حوزه گردشگری سال پر رونقی برای فعالان این حوزه به ویژه بخش خصوصی باشد.

بادامی‌نجات در ادامه درباره فعالیت‌های ستاد خدمات سفر، بیان کرد: اقدامات خوبی که در نوروز امسال در شهر همدان شاهد هستیم، نتیجه همکاری دو نهاد شهرداری و میراث‌فرهنگی است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان افزود: همکاری بین این دو نهاد مدتی است شکل گرفته و در تعطیلات نوروز نیز ستاد مشترک را ایجاد کردند، در سالیان قبل ستاد گردشگری خدمات‌رسانی خوبی به مسافران نوروزی داشت و امسال نیز این رویه ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha