سهم گردشگری همدان را با هم‌افزایی بین دستگاه‌ها افزایش می‌دهیم

منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: همدان پتانسیل بسیاری در حوزه گردشگری دارد و با برنامه‌ریزی‌، همکاری و هم‌افزایی میان دستگاه‌های زیربط این سهم را افزایش می‌دهیم.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، عباس صوفی روز دوم فروردین ۱۴۰۳ در بازدید از ستاد خدمات سفر استان همدان، با تبریک سال نو و ماه پربرکت رمضان، گفت: توسعه گردشگری یکی از موضوعات مهمی است که در همدان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین با اشاره به اینکه گردشگری یکی از محورهای توسعه استان همدان است، اظهار کرد: با همکاری میراث‌فرهنگی و استاندار همدان باید گردشگری در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد و علاوه بر این برای جذب گردشگر خارجی باید برنامه داشته باشیم.

او اضافه کرد: برگزاری جشنواره‌ها و نشست‌های گردشگری می‌تواند در توسعه گردشگری استان نقش بسزایی داشته باشد و باید در این حوزه بیش از پیش فعالیت کنیم.

صوفی با بیان اینکه سهم همدان نسبت به دیگر استان‌ها در حوزه گردشگری کم است، افزود: استان همدان پتانسیل زیادی در این حوزه دارد و باید با برنامه‌ریزی‌، همکاری و هم‌افزایی میان دستگاه‌های زیربط این سهم را افزایش دهیم.

نماینده مردم همدان و فامنین با اشاره به اینکه همدان سهم زیادی از گردشگران نوروزی ندارد، گفت: بخشی از این موضوع به شرایط آب و هوایی استان مربوط است اما تبلیغات نیز سهم مهمی در این مسئله دارد و باید در حوزه تبلیغات بیشتر کار کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha