بازدید سرزده بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد از محل اسکان مسافران نوروزی

مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همکاری همه دستگاه‌های خدمات‌رسان در خدمات‌دهی مطلوب به اسکان مسافران نوروزی ضروری است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، محمدمهدی صالحی امروز سوم فرودین ماه ۱۴۰۳ در بازدید سرزده از محل ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش‌وپرورش شهرستان بویراحمد گفت: هدف از این بازدید اطلاع از جریان نحوه پذیرش و خدمات‌دهی به مسافران نوروزی است.

مدیرکل بازرسی استان با تأکید بر ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و ابراز خرسندی از فعالیت‌های خوب و ارزشمند دست‌اندرکاران ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در سطح استان گفت: بازدیدهای مکرر در ایام تعطیلات نوروزی در سطح استان از ستادهای اسکان نوروزی خواهیم داشت و این بازدیدها به جهت رفع نواقص و مشکلاتی که احیاناً برای خدمات به مسافران نوروزی است صورت می‌گیرد.

او افزود: ما عملکرد دستگاه‌های مختلف که در ستاد تسهیلات مسافرانی نوروزی دخیل هستند خصوصاً دستگاه‌های خدمات رسان را مورد ارزیابی و نظارت قرار می‌دهیم و در صورت کم‌کاری و ترک فعل از سوی این دستگاه‌ها قطعاً برخورد لازم انجام می‌گیرد.

صالحی بابیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های گردشگر پذیر کشور است و در کریدور شمال و جنوب کشور قرار دارد، تصریح کرد: از همه دستگاه‌های خدمات رسان انتظار می‌رود که همکاری لازم را با آموزش‌وپرورش داشته باشند تا میهمانان نوروزی با کمبود مواجه نشوند و بتوانیم با ارائه خدمات مناسب، گردشگری استان را به‌عنوان گردشگری پایدار در کشور معرفی کنیم.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha