بیش از ۱۱هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آمار بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری استان گفت: در روز اول فروردین‌ماه ۱۱هزار و ۹۰۶ نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور شامگاه پنجشنبه دوم فرودین ماه 1403 در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از آمار مسافران نوروزی در این استان، اظهار کرد: در روز اول فروردین‌ماه امسال ۲۸۵۵ نفر در مراکز اقامتی رسمی استان اسکان داده شدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بابیان جزئیات آمار مسافران نوروزی، افزود: در روز اول فروردین شاهد حضور و استقبال چشمگیر گردشگران از طبیعت بکر و جاذبه‌های متنوع استان بودیم.

او با اشاره به اسکان غیررسمی مسافران در استان، تصریح کرد: درمجموع 5۲۴۸ نفر در روز اول فروردین در استان اسکان یافتند که نشان‌دهنده استقبال گسترده گردشگران از کهگیلویه و بویراحمد است.

طالبی پور این آمار را نشان‌دهنده رشد چشمگیر در تعداد بازدیدکنندگان نسبت به سال گذشته دانست و افزود: تنوع جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی استان، کهگیلویه و بویراحمد را به یکی از مقاصد جذاب گردشگری در نوروز ۱۴۰۳ تبدیل کرده است.

دبیر ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به آمار کلی مسافران نوروزی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون اشاره کرد و گفت: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تاکنون ۱۳ هزار و ۷۱۷ نفر در مراکز اقامتی رسمی استان اسکان‌یافته‌اند.

او با بیان اینکه ۱۹هزار و ۵۴۰ نفر درمجموع در این مدت در استان اسکان داده‌شده‌اند، افزود: ۳۷هزار و ۲۲۲ نفر نیز از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کرده‌اند.

طالبی‌پور با اشاره به آمادگی کامل ستاد خدمات سفر استان برای استقبال از مسافران نوروزی، ادامه داد: تمام تلاش خود را به کارخواهیم گرفت تا تجربه‌ای خاطره‌انگیز و خوشایند از سفر به استان برای گردشگران رقم زنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha