هموطنان همدان را عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با تاکید بر اینکه از هموطنان دعوت می‌کنیم همدان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند، گفت: استان همدان ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری تاریخی و طبیعی دارد و مسافران می‌توانند خاطرات خوشی را در این استان ثبت کنند.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، حسن رضانیا روز دوم فروردین در بازدید از ستاد خدمات سفر استان همدان ضمن تبریک سال نو و بهار قرآن، اظهار کرد: در همدان آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران نوروزی وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه در ستاد سفر هماهنگی بالایی بین اعضا حاضر وجود دارد، افزود: دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان و بخش خصوصی نیز آمادگی خوبی برای پذیرش مسافران نوروزی دارند.

او ادامه داد: با توجه به شرایط جوی چند روز گذشته و ماه مبارک رمضان، آمار ورود مسافران به استان همدان قابل قبول است و انتظار می‌رود آمار ورودی مسافران در روزهای آینده سیر صعودی داشته باشد.

رضانیا با تاکید بر اینکه از هموطنان دعوت می‌کنیم همدان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند، گفت: استان همدان ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری تاریخی و طبیعی دارد و مسافران می‌توانند خاطرات خوشی را در این استان ثبت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha