پذیرش بیش از ۲هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد

کارشناس مسئول تعاون و رفاه آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش ۴۱۶ خانوار در ستادهای اسکان آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان روز دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعادت ارجمند امروز سوم فرودین ماه ۱۴۰۳ اظهار کرد: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا اول فروردین‌ماه ۴۱۶ خانوار با جمعیتی بالغ‌بر ۲۳۲۱ نفر در ستادهای اسکان آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش‌ شده است.

کارشناس مسئول تعاون و رفاه آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد تعداد اتاق‌های رزرو در سامانه را ۳۵۶ اتاق عنوان کرد و گفت: این تعداد اتاق در ۱۱۰ مدرسه برای روزهای آتی رزرو شده است.

او با بیان اینکه بیشترین آمار پذیریش مربوط به شهرستان بویراحمد و گچساران است، بیان کرد: ستادهای اسکان آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۸ اسفندماه پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی بوده و تا ۱۳ فروردین ادامه دارد.

ارجمند گفت: ۱۳ پایگاه با بیش از هزار اتاق در ۱۴۵ آموزشگاه برای پذیرایی از مهمانان نوروزی به چهار دسته ویژه، (الف، ب وج) پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha