سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی محور بندرعباس ـ میناب ـ سیریک

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان گفت: هم‌زمان با فرارسیدن ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی، سرویس‌های بهداشتی مسیرهای بندرعباس ـ میناب ـ سیریک سامان‌دهی شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری هرمزگان، محمد محسنی روز جمعه 3 فروردین 1403 این مطلب گفت: این سامان‌دهی شامل پنج نقطه مهم در شهرهای میناب، تیاب و سیریک بوده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان با اشاره به اینکه سامان‌دهی این سرویس‌ها با خرید اقلام موردنیاز انجام‌شده، ادامه داد: نصب منبع آب، روشویی، شیرآلات، فلاش تانک، روشویی و اقلام تنظیف ازجمله اقدامات انجام‌شده توسط این اداره‌کل در این سرویس‌های بهداشتی مسیرهای تردد مسافران و گردشگران نوروزی بوده است.

او اظهار کرد: سرویس‌های بهداشتی عمومی جزو نیازهای اساسی گردشگری به شمار می‌رود و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی برای ارائه خدمات بهینه به گردشگران و مسافران انجام‌ شده است.

محسنی تأکید کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان همواره در دستور کار این اداره‌کل بوده و امیدواریم با ایجاد امکانات مطلوب شاهد افزایش گردشگران به شرق هرمزگان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha