ورود گردشگران نوروزی به مجموعه جهانی میدان امام از مرز ۱۰۰هزار نفر گذشت

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، از ورود ۱۰۰هزار نفر گردشگر به مجموعه جهانی میدان امام(ره) ( نقش‌جهان) در دومین روز از فروردین ۱۴۰۳ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان امروز سوم فروردین با اعلام این مطلب گفت: مجموعه جهانی میدان امام(ره) (نقش‌جهان ) با بیش از ۸۵هزار مترمربع وسعت درحالی‌که بازار عظیم و تاریخی قیصریه با ۸.۵ کیلومتر به‌صورت مسقف در شمال آن واقع‌شده و همچنین بیش از ۲ کیلومتر بازار نیز در پیرامون میدان واقع‌شده یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگران داخلی و خارجی است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در این میدان عظیم در کنار فعالیت‌های بازار و سایر ابنیه تاریخی، بررسی‌های کمیته‌های آمار ستاد سفر اداره‌کل حاکی است، از ابتدای روز گذشته دوم فروردین‌ماه تا شامگاه روز گذشته، ورودی گردشگران نوروزی به این مجموعه عظیم تاریخی از مرز ۱۰۰هزار نفر گذشت.

او افزود: گزارش‌ها حاکی است سایر مجموعه‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری اصفهان نیز در دومین روز از فرودین ماه با ازدحام گردشگری مواجه شدند.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha