۷۱ درصد ظرفیت اقامتی در سیستان و بلوچستان تکمیل شد

 جانشین ستاد خدمات سفر سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه در نوروز امسال ۷۱درصد ظرفیت اقامتی در استان تا امروز تکمیل شده است.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، رضا شریفی سوم فروردین‌ماه در جلسه برخط ستاد خدمات سفر کشور اظهار کرد: این استان به لحاظ امنیت، مرز و زیرساخت ها رشد بسیاری خوبی داشته است و با پای کار آوردن ظرفیت رسانه موفق شدیم بخش قابل توجهی از ظرفیت‌های استان را معرفی کنیم.  

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان افزود: در ایام نوروز امسال در بخش تکمیل ظرفیت های اقامتی و آمادگی برای پذیرایی از مسافران از شمال تا جنوب استان فراهم شده و جای هیچ نگرانی و دغدغه‌ای وجود ندارد و گردشگران می‌توانند با خیال آسوده از جاذبه‌های بگر سیستان و بلوچستان بازدید کنند.  

او ادامه داد: تا امروز (سوم فروردین ماه) ۷۱ درصد ظرفیت‌های اقامتی استان تکمیل شده است و در بخش ترددهای جاده‌ای نیز یک میلیون و ۷۷۵هزار و ۴۹۷ تردد داشته‌ایم که پرترددترین محورها شامل نیکشهر - چابهار، ایرانشهر - بمپور و زهک - میلک است که به نسبت مدت مشابه سال قبل وضعیت مطلوبی را پشت سر می‌گذاریم.  

به گفته شریفی، در بحث اسکان هم از ۵۰۴ واحد اقامتی موجود در استان با ظرفیت ۲۲هزار و ۶۱۲ نفر تقریباً دو برابر این ظرفیت در حال استفاده است و میزبان هموطنان سراسر کشور هستیم.   

معاون استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در حوزه سوخت نیز قبل از آغاز سال جدید نگرانی هایی وجود داشت اما با برنامه ریزی های انجام شده و جلساتی که برگزار شد ۱۲۶ جایگاه در استان مهیای سوخت‌رسانی شد که به ۶۶ جایگاه نیز کارت های اضطراری داده شد تا مشکلی برای تامین سوخت مسافران و گردشگران به وجود نیاید و تا امروز نیز هیچ گزارشی دریافت نشده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha