تلاقی ماه مبارک رمضان با نوروز فرصت خوبی برای ستاد خدمات سفر است/ اجرای زیست شبانه برای افزایش نشاط و ایجاد ظرفیت اقتصادی

استاندار کردستان گفت: در حال حاضر تردد در محورهای استان افزایش یافته و انتظار می‌رود میزان رفت و آمد در روزهای آینده بیشتر شود.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا با اشاره به افزایش تردد در ایام نوروز اظهار کرد: همه دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ایام نوروز برای ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران در آمادگی کامل قرار دارند.

او ادامه داد: در حال حاضر مراکز اقامتی استان کردستان با ظرفیت اسکان بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر در شبانه‌روز مشغول فعالیت هستند و فراهم کردن چندین برابر این ظرفیت با همکاری اعضای ستاد به‌صورت موقت برای ایام تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی شده است.

استاندار کردستان یادآور شد: زیرساخت‌های فعلی گردشگری در کردستان کافی نیست و فراهم کردن و تقویت زیرساخت‌های گردشگری به ‌منظور جذب بیشتر گردشگران در دستور کار قرار گرفته است.

زارعی کوشا افزود: تلاقی ماه مبارک رمضان با آغاز سال، اتفاق مبارک و فرصت خوبی برای ستاد خدمات سفر است و باید برای بهره‌مندی مناسب از هر دو رویداد اقدامات مختلفی را انجام داد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها می‌تواند اجرای زیست شبانه برای افزایش نشاط و ایجاد ظرفیت اقتصادی و پذیرش گردشگران باشد.

او اضافه کرد: توسعه حوزه راه و حمل و نقل شامل راه‌اندازی فرودگاه سقز، افزایش پروازهای سنندج و راه‌اندازی ایستگاه راه‌آهن سنندج-تهران نیز از جمله مواردی بوده که در یک سال اخیر به شدت مورد توجه استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha