بازدید ستاد خدمات سفر در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب از تاسیسات گردشگری بجنورد

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه ناظران عفاف و حجاب بجنورد از تاسیسات گردشگری این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی داوری با اعلام این خبر گفت: در راستای بخشنامه وزارت میراث‌فرهنگی در مورخ ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ رفاه حال مسافران و اجرای بخشنامه ابلاغ شده، از تاسیسات شهرستان بازدید و تذکرات لازم داده شد. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بجنورد افزود: لازم است ضمن رعایت حرمت میهمانان و جلب رضایت آنان و ارائه بهترین نوع خدمات، در عین‌ حال نظارت و مدیریت درست بر رعایت شئونات دینی، حجاب، پوشش درست و جلوگیری از هر نوع حرمت‌شکنی و سهل‌انگاری در زمینه حضور مردم در اماکن تاریخی، تأسیسات گردشگری و اماکن اقامتی مورد توجه قرار گیرد. 

او ادامه داد: مدیران تاسیسات باید نسبت به رعایت حجاب و عفاف توجه داشته باشند و در صورت لزوم تذکرات لازم را بدهند، همچنین کارکنان واحدها از ارائه خدمات به افراد بی‌حجاب و کم‌حجاب خودداری کنند.  

داوری از کلیه تأسیسات گردشگری خواست تا قبل از اجرای برنامه‌های فرهنگی، رویدادها، مراسم، موسیقی و… نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام و برنامه‌های مفرح و شاد را با در نظر گرفتن همه جوانب برای مسافران و خانواده‌ها ارائه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha