بیش از ۷۴هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دیدن کردند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از بازدید ۷۴هزار و ۹۱۶ نفر از جاذبه‌های گردشگری استان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲ فروردین ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: این آمار نشان‌دهنده افزایش تمایل مردم به سفر به استان است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی پورامروز سوم فرودین ماه ۱۴۰۳ افزود: در روز دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳، ۳۶۱۳ نفر در مراکز اقامتی رسمی استان اسکان داده‌شده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اسکان ۵۶۶۸ نفر در مجموع اسکان‌های رسمی و غیررسمی در روز دوم فروردین‌ماه، تصریح کرد: این آمار نشان می‌دهد که ظرفیت‌های استان برای اسکان گردشگران به‌خوبی پاسخگو بوده است.

او همچنین از بازدید ۲۸هزار و ۹۰۱ نفر از جاذبه‌های گردشگری استان در روز دوم فروردین‌ماه خبر داد و گفت: این آمار نشان‌دهنده جذابیت‌های گردشگری استان برای مسافران است.

طالبی‌پور بابیان اینکه از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲ فروردین امسال، ۱۷هزار و ۳۳۰ نفر در مراکز اقامتی رسمی استان اسکان داده‌ شده‌اند، تصریح کرد: این آمار نشان‌دهنده افزایش طول سفر گردشگران به استان است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد مجموع اسکان نوروزی در استان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲ فروردین ۱۴۰۳ را ۲۵هزار و ۲۳۷ نفر اعلام کرد و گفت: این آمار نشان‌دهنده افزایش تعداد گردشگران ورودی به استان است.

او با اشاره به آمادگی کامل ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای ارائه خدمات به گردشگران، از همکاری مردم استان با ستاد اجرایی خدمات سفر قدردانی کرد و افزود: از مسافران و گردشگران می‌خواهیم تا با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha