برپایی جشن نوروزگاه در آرامگاه میررضی آرتیمانی تویسرکان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تویسرکان از برگزاری جشن نوروزگاه در آرامگاه میررضی آرتیمانی شهر تویسرکان در روز سوم فروردین با حضور گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، اسحاق ترکاشوند گفت: با تاکید مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان و با حمایت‌های فرماندار شهرستان تویسرکان و در راستای ایجاد شور و نشاط در جامعه، جشن نوروزگاه در یکی از جاذبه‌های پربازدید شهرستان تویسرکان برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تویسرکان گفت: در این نوروزگاه که در بعدازظهر روز سوم فرودین ماه و در محل آرامگاه میررضی آرتیمانی برگزار شد، برنامه‌های شاد و متنوعی شامل اجرای موسیقی، نمایش طنز، نمایش عروسکی و شعرخوانی محلی برگزار که با استقبال پرشور مسافران و گردشگران نوروزی مواجه شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تویسرکان گفت: یکی از اهداف اصلی ستاد خدمات سفر شهرستان ایجاد فضای شاد در ایام تعطیلات نوروز است که در تلاشیم ضمن رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، تجربه خوبی برای مسافران و گردشگرانی که تویسرکان را بعنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده‌اند، رقم بزنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha