پذیرش ۱۸هزار نفر در ستاد اسکان آموزش و پرورش هرمزگان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ۱۷هزار و ۸۲۷ نفر در قالب 3۲۶۴ خانوار از ابتدای سفرهای نوروزی تا پایان روز سوم فروردین سالجاری در ستاد اسکان استان پذیرش شدند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، حسن جراره شامگاه جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان فرهنگیان استان با بیان این مطلب افزود: همان طور که پیش‌بینی شده بود با آغاز تعطیلات نوروزی مسافران جزایر خلیج فارس افزایش چشمگیری داشته باشد، به طوری که جزیره قشم در روز سوم فروردین ماه جایگاه سوم در پذیرش مسافران را داشت.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان بیان کرد: ناحیه دو بندرعباس نیز جایگاه نخست را در پذیرش مهمانان نوروزی استان را به خود اختصاص داده است و در جایگاه بعدی از نظر تعداد پذیرش ناحیه یک بندرعباس قرار دارد.

او افزود: هرچند باتوجه به تراکم جمعیت و مراجعه بیشتر مسافران در ساعات خاصی شاهد ازدحام جمعیت در برخی ستادهای اسکان هستیم تاکنون شکایتی خاصی از نحوه خدمات‌رسانی ستادها نداشته‌ایم و کیفیت خدمات‌رسانی تحت‌الشعاع قرار نگرفته است.

جراره ادامه داد: ۳۴۵ مدرسه در قالب ۲ هزار و ۷۴۴ کلاس درس در سراسر استان هرمزگان در ایام نوروز تجهیز شده است.

۱۷ ستاد اسکان فرهنگیان در شهرستان بندرعباس و منطقه در سراسر استان هرمزگان فعالیت خود را با توجه به حضور مسافران زودتر از موعد و از ۲۷ اسفندماه آغاز کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha