رونمایی از تور مجازی ۳۶۰ درجه گردشگری ری

تور مجازی نمای ۳۶۰ درجه گردشگری ری با هدف معرفی جاذبه های گردشگری قبله تهران و ترویج فرهنگ شناسایی مکان‌های تاریخی مذهبی رونمایی شد.

به گزارش میراث آریا، تور مجازی نمای ۳۶۰ درجه گردشگری ری با حضور شهردار منطقه۲۰، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰ و دیگر مدیران شهری در ایوان شمس رونمایی شد.

این نرم افزار با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری قبله تهران و ترویج فرهنگ شناسایی مکان‌های تاریخی مذهبی به همت شهرداری منطقه ۲۰ از آذر ماه سال گذشته فاز اولش تولید شده است و همزمان با نوروز سال ۱۴۰۳ در ایستگاه‌های استقبال و اطلاع رسانی در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

در فاز اول بیش از ۱۰۰۰ شات عکاسی زمینی و هوایی از ۱۱ مکان تاریخی و ۷ مکان مذهبی ری به همراه اطلاعات و واقعیت مجموعه به صورت متن و ویدئوهای کوتاه آماده شده است که با عینک های VR  و از طریق لینک  
http://3dpano.ir/vrt/ در اختیار گردشگران و علاقمندان قرار گرفته است.

همچنین در فاز دوم این طرح، از باقی مکان‌های تاریخی و مذهبی و شخصیت‌های برجسته که در ری تدفین شده‌اند عکس گرفته خواهد شد  که حدود ۳ هزار شات عکاسی پیش بینی شده و روی تمام موقعیت‌ها گوینده با زبان فارسی، انگلیسی، عربی و آلمانی انجام خواهد شد. این طرح بطور کامل تا پایان اردیبهشت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و در اختیار شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha