تبدیل ناحیه صنعتی کارگاهی ظریفان به کارگاه صنایع‌دستی 

استاندار زنجان گفت: ناحیه صنعتی کارگاهی ظریفان باید به زودی به کارگاه صنایع‌دستی بزرگی تبدیل شود.  

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، محسن افشارچی شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ در بازدید از ناحیه صنعتی کارگاهی ظریفان با همراهی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: خوشبختانه از ابتدای سفرهای نوروزی شاهد خدمت‌رسانی خوب ستاد اجرایی در استان هستیم تلاش می‌شود با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها مشکلات ناحیه صنعتی کارگاهی ظریفان حل شود.  

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های متولی در شهر زنجان باید به موضوع گردشگری نگاه ویژه‌ای داشته و گام‌های بلندی برای رونق بخشیدن به این حوزه بردارند، افزود: خوشبخاتانه شاهد حجم عظیمی از ورود مسافران به استان هستی که با افتتاح این مجموعه در ورودی زنجان می‌توانیم مدت توقف گردشگران را در این شهر افزایش دهیم و با ایجاد زیرساخت‌های مناسب گردشگران را برای اقامت در زنجان ترغیب کنیم.  

او همچنین در بازدید از ناحیه کارگاهی ظریفان بیان کرد: ظریفان باید به کارگاه صنایع‌دستی تبدیل شود؛ در واقع ظریفان جزو پروژه‌هایی است که بنا داریم امسال به پایان برسد. ناحیه صنعتی کارگاهی ظریفان زنجان تا یک ماه آینده از طریق مزایده برای استقرار واحدهای تولیدی صنایع دستی به فعالان این حوزه واگذار خواهد شد.  

افشارچی بیان کرد: استان زنجان در زمینه صنایع‌دستی همچون ملیله‌کاری، چاقوسازی و قلم‌زنی پتانسیل بالایی دارد که این صنایع می‌تواند با حضور در شهرک صنعتی ظریفان و با ایجاد شغل و محل ثابت و دائمی برای خود، فعالیت پررونقی را داشته باشند.  

استاندار زنجان گفت: فضای پارک خودرو برای مسافران برای توقف و بازدید از واحدهای کارگاهی، تبلیغات مناسب، ایجاد بستر مناسب باید در ناحیه ظریفان پیش‌بینی شود. در اولین فرصت جلسه مناسب به منظور بررسی و رفع مشکلات این ناحیه کارگاهی تشکیل می‌شود.  

تبدیل ناحیه صنعتی کارگاهی ظریفان به کارگاه صنایع‌دستی 


.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha